صراط

ای کـــــه مـــــــــرا خوانــده ای راه نشـــــــانم بــــــده..

صراط

ای کـــــه مـــــــــرا خوانــده ای راه نشـــــــانم بــــــده..

مشخصات بلاگ
صراط

گر بعد از رحلت رسول‌ الله (ص) ظهر حکومت اسلام به غروب خونین
شهادت حسین بن علی (ع) و شب بی‌قمر غیبت انجامید، این بار
امام (ره) فرصت یافت تا وثیقه حکومت را به معتمدین خویش بسپارد
و این خود نشانه‌ای است بر این بشارت که این بار خداوند اراده کرده است
تا حزب ‌الله و مستضعفین را به امامت و وراثت زمین برساند. شهید آوینی

آخرین نظرات
نویسندگان

مدیون انقلاب اسلامی هستم

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

ای خدا

برای این انقلاب اسلامی ، برای این فجر نور ، برای این چشمه ی حیات، تو را شکر. خدایا، برای این برکت و نعمت ، تو را شکرو برای این لیاقت که دادی ، یعنی قرارداشتن در کانون جغرافیایی این انقلاب نور ، یعنی ایران ، تو را شکر. برای این که لایق دادی جزوی از آن باشیم ، تو را شکر و برای این مسئولیتی که بر دوش ما نهادی ، تو را شکر.

خدایا. خداوندا.


گر کم گذاشتیم، بد کردیم، کم کاری کردیم، خمیازه کشیدیم، ول چرخیدیم، بیت المال هدردادیم، عمر تلف کردیم، هرچه و هرچه که کردیم، ما را ببخش و ما را به جبران آن موفق بدار. میخواهیم سربازی کنیم . می خواهیم . بله . هرچه شد و از دست برفت نه از سر عصیان و سرکشی ، بلکه از غفلت بود و جهالت و همراهی قضا و قدر. تو ما را به برکت صلوات بر محمد و آلش ببخش و این برکت نورانی را بر سفره ی معرفت ما باقی بدار. ما را در راه خونهای سرخی که ریخته شده ثابت قدم بدار تا در راه تو، پشت سر پرچمداران بزرگ این راه یعنی فقهای آگاه زمانه ات، آنها که از مواظب نفس بودند ، از آن ترسیدند و با هوا و هوس مخالفت کردند، مطیع امر امام زمانمان (عج) بودند و محافظان دین خود بودند ، ره را بپوئیم و بنیانهای پولادین جهاد در راه او باشیم . یا ارحم الراحمین، یا ارحم الراحمین، یا ارحم الراحمین، یا ارحم الراحمین، با ارحم الراحمین، به برکت صلوات بر محمد (ص) و خاندان پاکش.

  • ۹۲/۱۱/۱۹
  • قاصد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی