صراط

ای کـــــه مـــــــــرا خوانــده ای راه نشـــــــانم بــــــده..

صراط

ای کـــــه مـــــــــرا خوانــده ای راه نشـــــــانم بــــــده..

مشخصات بلاگ
صراط

گر بعد از رحلت رسول‌ الله (ص) ظهر حکومت اسلام به غروب خونین
شهادت حسین بن علی (ع) و شب بی‌قمر غیبت انجامید، این بار
امام (ره) فرصت یافت تا وثیقه حکومت را به معتمدین خویش بسپارد
و این خود نشانه‌ای است بر این بشارت که این بار خداوند اراده کرده است
تا حزب ‌الله و مستضعفین را به امامت و وراثت زمین برساند. شهید آوینی

آخرین نظرات
نویسندگان

جواب یه حرف مفت

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ق.ظ

خطاب به آدم بی ارزشی که آنقدر حرفهاش بی مایه و بی محتوا و بچگانه اس که من در خور مخاطبینم نمیبینم نظراتش رو تایید کنم وب من 1 ماهیه آدرسش عوض شده و تغییر کرده علت پایین بودن بازدیدم همینه در ضمن به تو بی سواد ربطی نداره که ماباید در کار رسانه ای باشیم یا نه شما برید دنبال همون مضخرفاتی که در فیس بوک میبینید و میخونید ما مخاطبمون آدم هایی حسابی هستن.........

  • ۹۲/۱۱/۲۸
  • قاصد

بی ارزش

فیس بوک

نظرات  (۴)

آخ مخاطبتون همین دختر چادریه خوشگله,ناقلا با چادری حال میکنی.یه تشت آبلیمو و یه دمپایی ابری دیگه خخخخخخخ
تو ادرس عوض کردی بقیه همپالگیات چی؟بقیه وبهای که مثل وب شماست چی؟بجون تو بجون خودم من فیسبوک نرفتم و نمیرم چون دوست ندارم چون توش پر از ادمهای مثل شما هست که با ظاهر سازی خودشون رو جور دیگه جلوه میدن.تهمت نزن الکی برادر,من که نباید بیام اینجا نکات اولیه دینت رو بهت یاد بدم اخه.
اجرکم عندخدا
پاسخ:
از کجا فهمیدی من برادرم ..........خیلی باهوشی از اون مغز کوچیکت بعیده.........
می بینم چقد ادم حسابی تو وبت زیاده خخخخخخخخخخ
پاسخ:
همون که تو ناحسابی به وبم میای کفاره بهم واجب شده
این داداش ما (آرزو رو میگم) دیونه است از بس با دخترا چرخیده اسم خودشم یادش رفته!!؟
آخه اگه دین بلد بودی که حل و روزت بهتر ازاین بود

آرزو جان!آرزو میکنم یه روز ببینمت کلی باهت حرف دارم کاش میتونسم از این دلواپسی ها بیارمت بیرون!!
پاسخ:
خود دانید!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی